söndag 3 april 2011

Favorit i repris!


Jag har varit och besökt min lillasyster på hennes jobb i helgen då hon glatt har berättat för mig att det har landat en massa nyheter som jag förmodligen skulle gilla (har skrivit om butiken tidigare här & här). Hon hade ju som vanligt rätt, syster känner mig ganska väl när det kommer till vad jag gillar i inredningsväg. Som vanligt ville jag plocka med mig det mesta hem men då jag och mannen snart ska iväg till varmare breddgrader så håller jag hårt i mina pengar och nöjer mig med att låta ögat titta sig mätt på alla underbara ting.



Snacka om sommarfeelings, pastellblommiga picknicktäcken och ljusblå håvar gör att jag drömmer mig bort till blommande sommarängar, fjärilar och värme.


Denna mediterande groda är helt klart min favorit!







Åhå, jag bara älskar de här kopparna! Så nätta och i en väldigt behaglig färg, de skulle mer än gärna få husera i mitt kök.


Mina föräldrar har nyligen köpt en stuga i bohusläns skärgård. Stugan som är gammal och sliten ska renoveras under våren och mina föräldrar vill självklart ha lite skärgårds känsla i inredningen. Dessa servetter skulle passa som handen i handsken. Riktigt, riktigt snygg.

4 kommentarer:

  1. Jag önskar ofta att jag hade obegränsat med pengar iaf EN gång när man går i en så fantastisk affär :) och kunna köpa allt man vill ha! Tänk vad underbart!

    SvaraRadera
  2. Håller med om kopparna :)

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Picknicktäcken!! Superfina & sommriga!
    All glädje!

    SvaraRadera
  4. Haha, grodan var ju för kul och gunghästen hade jag gärna haft! :-)

    SvaraRadera