fredag 1 april 2011

Strandfyndet



I vintras när vi allt som oftast tog våra långa promenader på stranden gjorde jag ett och annat strandfynd i form av gamla brädor som blivit sådär härligt slitna av hav, vågor, vind och salt. Sedan dess har de huserat på vår balkong och nästan fallit i glömska, fram tills i dag när jag tänkte börja röja på vår överfulla balkong. En svart penna och några bevingade ord senare så blev det en sådär härligt robust inredningspryl att ta in i värmen. Nästa gång ska jag dock vara lite mer noggrann med förarbetet så att bokstäverna hamnar lite mer på samma plats :-).

Nu ska jag plocka fram en av mina klänningar och göra mig iordning för en kväll hos en äldre släkting som lagar den mest fantastiska mat och är trevlig som få.

3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! :) Jag blir så imponerad av alla er DIY:are som har den där pyssliga genen som jag helt klart inte har. Därför är det extra kul att se allt fint som ni andra fixar med. :)

    Ha en trevlig kväll hos din släkting och ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vad fint!
    Hoppas kvällen blev trevlig.

    SvaraRadera