fredag 29 april 2011

Desigual väskan

När vi var i Barcelona var jag självklart tvungen att leta upp den stora desigualbutiken som ligger på en av La Ramblas parallellgator. Jag fastnade för märket Desigual för många år sedan när jag såg deras kläder på modemässan i Köpenhamn, vi var då nära att köpa in deras produkter till vår webbutik, men lät bli då vår budget var för liten. Nu såhär i efterhand var det ju jäkligt synd då vi med all sannolikhet hade blivit den första webbutiken i Sverige att sälja deras kläder. Nåja, deras affär i Barcelona är helt underbar. En galen färgexplosion av kläder, jeans och väskor, som en härlig energiinjektion av spanjorsk värme och glädje. Åhh vad jag gillart!

Med mig hem köpte jag en lagom stor väska som fångade mitt hjärta på en gång. En gladväska som kommer väl till pass vid dagsutflykter och övernattningar av olika slag. Har letat efter den storleken på väska länge, men inte hittat någon som jag fastnat för.

Jag känner på mig att jag och min nya kärlek kommer att få många fina år ihop :-). Dessutom passar den rasande bra ihop med min nya Creamkappa.


4 kommentarer:

  1. Vilken snygg!! Tack för tipset nu vet jag vart jag ska gå när jag åker till Barca i maj :D

    SvaraRadera
  2. Jag älskar Desigual och Barcelona!!!

    SvaraRadera
  3. Åhh, vilken snygg väska. Vill ha !

    SvaraRadera
  4. Tack för din kommentar! :) Hon är allt en riktig liten underbaring ja..har kommit på mig själv med att älska bebisar..eller kanske det bara är min bebis, jag vet inte.. ;) Så nu vill jag ha en ny bebis så fort hon kommit ur "bebisträsket" så att hon kan få ett yngre syskon och det blir barnaproducering på hög nivå! :) Då får jag ju massor av underbaringar! :D

    Vi var återförsäljare för DeSigual på butiken jag jobbade på här i Norge, sålde inte så bra tyvärr men sen är folket i den här byn lite väl inne på Henry Lloyd och Jean Paul..seglarfolket förstår sig inte riktigt på det fräna med spanska kläder.. ;)
    Hoppas du får en fin första maj!

    SvaraRadera