fredag 29 april 2011

Om att ha världsliga bekymmer

Är precis hemkommen från en snabbsväng på stan. Insåg att jag var tvungen att handla linsvätska och passade samtidigt på att kika runt lite bland klädaffärernas sommarsortiment. Fann då denna ljuvliga sommarklänning till ett mer än bra pris och jag som bara älskar klänningar var ju tvungen att prova. Den satt perfekt och när jag efter mycket velande inte kunde komma fram till vilken färg som är mest passande för mig, så fick det helt enkelt bli en av varje. Ja, dessa världsliga bekymmer. Kom alltså hem med två klänningar, men ingen linsvätska. Så nu får det alltså bli en vända till på stan....




5 kommentarer:

  1. Jättefina klänningar. Och linsvätskan finns ju kvar till nästa besök..

    SvaraRadera
  2. Gud så fina! Var har du köpt dem?

    SvaraRadera
  3. Josefina - Tack! Ja den finns ju det....

    Johanna - Tack! På Vero Moda faktiskt, till det otroliga priset av 129:-!!!

    SvaraRadera
  4. Det var ett bra köp tycker jag! Det var dig väl förunnat!

    SvaraRadera
  5. Väldigt fina! Snart hoppas jag att det kommer någon bild av hur de ser ut på!
    /Stephanie

    SvaraRadera