torsdag 2 juni 2011

Champagne & nejlikor

I dag tar brors Maria examen vilket självklart måste firas med nejlikor, champagne, present och invigning av en av mina nya sommarklänningar. En mycket trivsam kväll med mat, prat och skratt och hurrarop för duktiga Maria som börjar på sitt nya jobb nästa vecka. Är det något som jag verkligen tycker att man ska göra så är det att fira så mycket som möjligt! Dessutom gärna i en ny trivsam klänning, för är det något som gör mig på bra humör så är det just snygga och glada kläder. Tänk så enkelt det är egentligen.



8 kommentarer:

  1. Vacker kvinna, vackra blommor! Hoppas ni hade det skoj på firandet!

    SvaraRadera
  2. Väldigt snygg klänning!! Jag håller med om att man bör fira så mkt som möjligt. Alltid :) Oavsett tillfälle! För livet är fantastiskt :)

    SvaraRadera
  3. åh, vad somrigt fin du är! så härligt att ha något att fira!:)

    SvaraRadera
  4. Å så tjusigt.
    Hoppas ni hade ett trevligt firande.

    Vad inom vården jobbar du med?

    SvaraRadera
  5. Tack söta ni!!

    Husfrun - Jag jobbar som sjuksköterska på en ortopedavdelning.

    SvaraRadera
  6. Tänk om man kunde se så där sommrigt snygg ut som dig! Jag ser bara havande ut i allt o aldrig blir jag brun heller :))

    SvaraRadera
  7. Vad snygg du är - och visst är det härligt med klänning! :-)

    SvaraRadera