torsdag 16 juni 2011

Att fånga en ledig dag

Precis hemkommer från ett träningspass på gymmet och tänkte landa lite i soffan, få i mig lite mellis och sedan ge mig ut på en långpromenad med Lemuren. I dag har jag en ledig dag och den ska sedan spenderas på allra bästa sätt tillsammans med bästa vännen på någon uteservering i stan över en god lunch och med sommarvärme i ansiktet. Kanske bli det en sväng ut till Riccardos himmelska glass oxå bara för att man måste det en sommarvarm dag som denna. Lite som att sätta pricken över i:et.

4 kommentarer:

  1. Men så underbart!! Toppen :) Vän,uteservering,god mat & himmelska glassen !! Kan inte bli bättre :) Ha det riktigt gott idag. Kram :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag blir sugen på vattenmelon! Ser så härligt och läskande ut! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Åh vattenmelon! Det är så grymt gott! Tyvärr är jag den enda i familjen som gillar det så det blir inte så ofta man köper sig en...

    SvaraRadera
  4. Låter fantastiskt och den där vattenmelonen är frestande :)

    SvaraRadera