onsdag 15 juni 2011

Den nya vanan

Numera när jag går upp sådär oförskämt tidigt och förbereder mig för att jobba dag så har jag bytt ut DN mot en bloggrunda. En ny vana och väldigt trevlig start på dagen. Nyheterna läser jag längre fram, det är liksom en mer positiv start att börja dagen med ett besök på olika bloggar. Det är så charmigt att få små ljusglimtar av andra människor liv, som jag egentligen inta alls känner, men som börjar kännas som vänner efter mina små besök hos er varje dag. Så tack till er för en bra start på dagen!

Nu ska cykeln ta mig till jobbet och i kväll vankas det födelsedagsfirande för systers Joanna på en trevlig restaurang i stan. En bra ursäkt för att leta upp en snygg klänning och återigen få fira lite.

5 kommentarer:

  1. Jag ahr heller ingen tidning längre, hade det förr men kom fram till att det var totalt onödiga pengar... allt av intresse hittar man ju på nätet.
    God morgon!

    SvaraRadera
  2. Det låter så mysigt, ja alltihopa. Hoppas att du hittar en snygg klänning och får en fin kväll.
    Själv sitter jag med morgonkaffet och bloggläser också, inte dumt allt.

    SvaraRadera
  3. Det lät bra det där :) Det skulle jag också vilja göra om det inte var så att vi har världens mest värdelösa gamla dator från 1995 ??!! Jag får ju hålla på hela dagen för att starta den och då är det ju för sent att starta morgonen. Då är den ju slut :)) ha ett trevligt firande på restaurangen ! :)

    SvaraRadera
  4. Haha, jag gör exakt samma sak! och det är så trevligt :) Besöker vänner så här tidigt på morgonen och sen övergå till "allvaret" senare!

    SvaraRadera
  5. Det låter som en mysig vana. Hoppas du visar eventuell klänning sen! :)

    SvaraRadera