måndag 16 maj 2011

Vinnaren är..........

Då var det dags att dra vinnaren till Jelly Belly-asken! Nu hoppas jag verkligen att jag kommer ihåg alla som lämnat kommentarer till tävlingen, det strulade ju till sig där lite när blogger låg nere och en hel del kommentarer har förvunnit och ännu ej kommit tillbaka. Kul i alla fall att så många ville vara med. Om annat så får jag köra en ny tävling snart igen, för det känns ju som en ganska trevlig tradition eller vad säger ni?


Stort Grattis till Decdia! Du får mail av mig under dagen, så kommer paketet snart på posten!

7 kommentarer:

  1. Grattis till henne!! Njut av de goda bönorna! :) Ät en för mig också, haha.

    SvaraRadera
  2. Jag älskar traditioner av alla de slag...så även detta skulle onekligen gå hem hos mig:) Grattis till den lycklige.

    kramar

    SvaraRadera
  3. Wie, jag vann! Shit! Tackar tackar! Gud vad skoj!

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis till vinnaren!!! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera