måndag 16 maj 2011

Att försöka ta sig i kragen

I dag känner jag mig sådär riktigt avgrundstrött, varenda fiber i min kropp vill bara ligga kvar här i sängen precis hela dagen och göra absolut ingenting. Men minsann det går inte. Nu har jag unnat mig en sovmorgon, så snart blir det havregrynsgrötsfrukost, sedan en rask promenad med lemuren och efter det ska jag försöka styra upp den här dagen så jag kan få något vettigt ur den innan jobbet börjar kl. två. Ibland måste jag ta mig själv i kragen och skaka runt den där latmasken som bor därinne.

2 kommentarer:

  1. Vad konstigt att det är så många som har det jobbigt idag! Jag hoppas det känns bättre snart och att solen kommer fram lite :)

    SvaraRadera
  2. Guh, vad jag känner igen mig. Den där latmasken behöver verkligen ruskas om lite. :)

    SvaraRadera