söndag 15 maj 2011

Nya bra att ha saker

Hur skulle jag någonsin kunnat låta detta Lisbeth Dahl paraply vara kvar på systers jobb när det endast kostade runt 40 riksdaler. Nu får det gärna regna, jag är redo att stå emot regnstänk på bästa eller förlåt jag menar såklart snyggaste sätt.



En liten fin välkommen-till-oss-skylt fick givetvis oxå följa med hem.

Små luktagottpåsar att ha i garderoben är ju fint som snus och några fina små skyltar att hänga på kommande gåbortpresenter och guldiga servetter som inte fastnade på bild. I förgår shoppade vi dessutom två lampor och en otroligt snygg koffert, som jag visar framöver. Ja en jäkla massa måste ha grejer helt enkelt. Nu har jag fyllt min shoppingkvot för ett tag framöver, så det så.

5 kommentarer:

  1. Sååå mycket fina saker! :) Och visst är Lisbet Dahls parasoller/paraplyer helt fantastiska? Jag har hennes lavendelfärgade med prickar och det var kärlek vid första ögonkastet. :)

    Ha en fin kväll kära du! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. åh, paraplyet gör mig mäkta avundfrisk!!:) har önskat mig ett sådant sedan jag fick nys om att det fanns så vackra paraplyer för några år sedan..

    SvaraRadera
  3. Helt underbara saker :) Då är det ju klart att de får följa med hem :)

    SvaraRadera
  4. Ett sådant paraply lämnar man inte kvar :)

    SvaraRadera
  5. Underbart paraply! Skulle jag också vilja ha ett...kanske som en vacker lampsskärm!

    SvaraRadera