onsdag 13 april 2011

Gårdagens födelsedag

Det blev en så fin födelsedagstisdag i går. Vi lagade mannens favoritmat och sedan trillade mina föräldrar in genom dörrarna för att gratulera, sjunga och ge presenter. Sedan pratade vi strunt i timmar, drömde oss bort till sommaren i bohuslän och funderade över hur man bäst ska renovera en skruttig gammal stuga. Kanske är det genom att spika upp vita träväggar eller kanske är det genom att tapetsera hela stugan i ljusa färger, ja vi vet inte riktigt men idéer finns det gott om. Bara jag får dit min hammock som jag drömmer om, då ska jag placera den på ett lummigt ställe i trädgården, palla upp med tidningar, böcker, mängder med färska bär och sedan aldrig gå därifrån.

Färsk pasta, mannens favorit just nu.

Vit chokladtimbal, samma recept som i Lördags, dock med annan uppläggning. Denna blev mycket bättre enligt mig.

3 kommentarer:

  1. Den där vit chokladtimbal måste jag bara prova när jag äter sött igen...den verkar himla god!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott till mannen! :) Och vilket firande han fick sedan. Maten ser fantastiskt god ut. :)

    Ha det gott!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Trillingnöten - Ja, den är himla god, så gör det vetja! Du kommer inte att bli besviken :-)

    Min plats i solen - Tack!! Ska hälsa honom detta! Kram

    SvaraRadera