tisdag 12 april 2011

Frukost på sängen


I dag har vi födelsedag här i hemmet. Min älskade, underbara man fyller år och det måste såklart firas med frukost på sängen, födelsedagssång och såklart en massa grattispussar. Sedan far vi båda till jobbet för att sedan ikväll fortsätta lite firande med att laga mannens numera favoriter pasta carbonara och vit chokladtimbal (tror att vi har fastnat i pastans förtrollade land och det enda som kan bryta mönstret är nog svensk nypotatis :-). Ja, det kan nog allt en en bra födelsedagstisdag detta. Nu ska jag smyga in i sovrummet och långsamt väcka min sömndruckne man med varmt kaffe, smoothie och presenter.
Hoppas att ni alla får en magisk tisdag!

5 kommentarer:

  1. Tänk så härligt att ha födelsedag idag,med en så härlig frukostbricka och så fina tankar från sin fru.

    SvaraRadera
  2. Hoppas dagen & kvällen har varit mycket trevlig ! :)

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Emmie - Ja, födelsedagar ska vara så mysiga de bara kan :-)

    Att vara någons fru - Frukost på sängen är verkligen helt ljuvligt, det borde man göra oftare faktiskt.

    Anonym - Ja, jag tror nog att mannen min tyckte det oxå :-)

    LyckligaPraliner - Tack! Det blev de, hoppas att även du har det fint!

    SvaraRadera