måndag 21 mars 2011

Ett litet tips bara


Sitter här & försöker slösurfa bort min jobba-natt-ångest, vilket faktiskt går ganska bra. Blir inte av med min ångest över att jobba natt, men jag har hittat ett par nya sköna bloggar och det höjer ju humöret en hel del. Så nu ska jag slå mig ner på en av mina nya favorit:Karins konstgrepp och lusläsa igenom alla härliga, humoristiska inlägg och titta igenom mängder med vackra fotografier på bland annat vackra Karin och hennes härliga klädstil, Å vad jag önskar mig fler vintageklänningar.

5 kommentarer:

  1. Hoppas du har en bra natt på jobbet! och Karin är för himla fin hon!

    SvaraRadera
  2. Vintageklänningar kan man faktiskt inte få för många av.

    SvaraRadera
  3. ljuvlig blogg, tack för tipset!!:)

    SvaraRadera
  4. Jeg kunne aldri jobbet natt... du er tøff;-)

    SvaraRadera
  5. Rebecca - Tack, det fick jag faktiskt!

    Att vara någons fru - Nej, jag tror verkligen att du har rätt där. Borde verkligen ha fler i min garderob.

    Emmie - Varsågod! Visst är den helt ljuvlig!

    Helene - Nä, det trodde inte jag heller att jag kunde. Gillar inte att jobba natt så värst mycket, men jag gör det inte så ofta så då är det ju okej...

    SvaraRadera