tisdag 22 mars 2011

Att ha ha-begär!

Å det finns så otroligt mycket fint som jag mer än gärna skulle vilja ha i min garderob, dock är jag inte direkt gjord av pengar. Dessutom kostar alla dessa ljuva ting, som jag dreglar över, alldeles för mycket även var och en för sig. Antingen får jag byta jobb och öka ordentligt i lön eller får jag helt enkelt sluta att surfa runt på fantastiska klädsajter där varenda grej kostar skjortan ;-) Överst på min besatthetslista går just nu dessa saker att finna:

Mulberry Lily 600 euro.
Primeboots på Tintinstyle, otroligt snygga, går loss på 2795 riksdaler.

Odd Molly Cardigan, även den på Tintinstyle till det nätta priset av 1899:-

Dock vill jag någon gång ibland kunna una mig att köpa något dyrare plagg, skor eller accessoar eftersom sådana verkligen kan höja en outfit, så en av dessa fantastiska skapelser har jag så smått börjar att spara ihop till. Gissa vilken vetja!

3 kommentarer:

  1. Jag röstar på väskan. Så sjukt snygg!

    SvaraRadera
  2. Susanna - Ja, den är verkligen sjukt snygg.

    Anna - Bootsen hade jag tänkt mig...är i mer behov av ett par sådana än väskan. Men oj, vad snygg den är, jag kanske ändrar mig :-)

    SvaraRadera