torsdag 24 mars 2011

Det blommar i vår boning

Färska snittblommar kan förgylla hemmet så otroligt mycket, en trend som tydligt kan ses i inredningstidningar och på bostadssajet. Själv älskar jag blommor och då framförallt tulpaner som jag helt har snöat in på denna vår. För att bryta invanda mönster köpte jag denna gången istället en bukett med nejlikor, som jag har märkt står sig bra mycket längre än tulpaner. Jag placerade även ut några på toa nu i helgen när vi skulle få hem en massa gäster. Av mina små kusiner fick jag sedan några videkissar som tar våren in i lägenheten. Å så här vill jag alltid ha det, lite sprakande blommor här och där.

5 kommentarer:

  1. Så fint! Jag vill också ha blommor överallt omkring mig. Det är verkligen den bästa humörhöjaren.

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också snittblommor!

    SvaraRadera
  3. härligt med massa blommor!

    SvaraRadera