fredag 25 mars 2011

TGIF

Precis hemkommen ifrån en hektisk dag på jobbet, nu ska jag bara duscha, ta på lite make och sedan blir det en härlig after work med några goa arbetskompisar. Å riktigt längtar efter att slå mig ner till bords och njuta av lite gott vin, mat och att i lugn och ro få vädra tankar och funderingar om allt mellan himmel och jord med bästa arbetskompisarna. Ibland är det bara det bästa man kan göra en Fredag, ett riktigt bra sätt att avsluta arbetsveckan på (även om jag ska jobba både Lördagkväll och Söndag :-).

Vad hittar ni på i kväll?

5 kommentarer:

  1. Vad mysigt! Vi skulle ha gått på middag och bio, men vi båda har dunderförkylningar så det blir en myskväll i soffan :)Går lika bra det med :)

    SvaraRadera
  2. åh, det låter ljuvligt härligt!
    vi tar afterschool här hemma, med hemmagjord bearnaisesås till maten och rödvin.

    SvaraRadera
  3. Låter som en toppenkväll! :) Jag hoppas att ni får en härlig kväll med många goa skratt. :)

    Här hemma har det blivit hemmagjord pizza och tv-kväll. Mysigt och precis vad vi behövde ikväll. :)

    Tack snälla rara du för dina fina ord hos mig. De värmer så otroligt gott i hjärtat ska du veta. Tack snälla för din omtanke! :)

    Ha det gott och njut av helgen!

    Kram Lotta

    Ps. Jätteläcker necessär! :)

    SvaraRadera
  4. Gillar necessären!! Hopaps du hade en kul kväll:-)

    SvaraRadera
  5. Trillingnöten - usch, tråkigt med förkylningar. Dock är en myskväll i soffan inte så illa.

    Emmie - Låter ju supertrevligt!

    Min plats i solen - Ååå det glädjer mig att orden värmde :-) Tack själv för alla dina besök här och fina kommentarer!

    Bara Sara - Tack! Fick den i present av en vän och gillar den själv väldigt mycket...och kvällen blev toppen.

    SvaraRadera