tisdag 1 mars 2011

Award!


Jag fick den här fina awarden av den sköna bönan Käthe - Tack! Det innebär att jag ska berätta fem saker om mig själv och sedan skicka vidare den till andra fina bloggare.

1. På gymnasiet gick jag linjen hästhållning, vilket innebär att jag även har läst de något udda kurserna-odling på åker & körning med basmaskin. Kan alltså ratta både en skördetröska och en traktor, det ni :-)

2. Jag är en ständig, helt obotlig tidsoptimist. Jag beskyller mina gener för det eftersom i princip hela min släkt på pappas sida är precis likadan.

3.Älskar människor som är lite udda och som vågar odla sin särart. Som vågar ta ut svängarna och snöa in på de mest märkliga saker, Å tänk om alla bara vågade vara sig själva, så fin och knasig världen skulle vara då.

4.Jag tror alltid gott om alla människor, vilket verkligen är på gott och ont har jag fått lära mig genom livet.

5.Att spela teater är min absolut största passion, jag bara fullkomligt älskar det!

Awarden skickar jag vidare till Att vara någons fru, KrutRut, anna, emmie och Husfrun

8 kommentarer:

  1. Vad kul att läsa detta om dig :) Att kunna ratta en skördetröska är inte illa minsann.
    Ska ta tag i min sen... :)

    SvaraRadera
  2. Jag läste "hushållning" och tänkte att det lät som en rolig kurs ;)

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden och vad roligt att "lära känna" dig ytterligare. :)Härligt med din teaterpassion. :)

    Sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Alltid lika kul att läsa andra saker än de man oftast själv skriver om annars :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas att alla läser dina 3:a och tar till sig, hade varit underbart. :)

    SvaraRadera
  6. Åh tack, vad fint! Roligt att höra lite "fakta" och coolt med skördetröskan och traktorn! :)

    SvaraRadera
  7. Nämen tackar tackar! Jag tar med mig min utmaning & kör den så snart jag kan.

    ROLIGT!

    Kram LISA

    SvaraRadera