torsdag 24 februari 2011

Provrummet

I går trillade det in två klänningar från provrummet som jag beställde i början av januari och som jag hade glömt av. Helt och hållet faktiskt. Vilket är konstigt för dessa klänningar är precis sådana som jag behöver, enkla, snygga, praktiska och perfekta att ha som underklänningar eller sommarklänningar till brunbrända ben och sommarblont hår. Tänk er. Sommar, värme, strand och hav. Oj, så jag längtar. Klänningarna passade perfekt, en i svart och en i rosa. Jag ska visa bättre bilder på dem på någon dag framöver. Kan i vilket fall som helst rekommendera dem varmt till alla och envar.


I

4 kommentarer:

  1. Jag har den puderrosa och jag använder den till ALLT! Fantastisk att ha under de där klänningarna man redan har och som känns lite för korta :)

    SvaraRadera
  2. vad bra jag ska genast gå in och titta för jag behöver sånt

    SvaraRadera
  3. Käthe - Mycket trevlig :-)

    Att vara någons fru - Förstår att du gör det, verkligen en helt perfekt klänning!

    Lilla H - Ja, gör det vetja. Som sagt ett riktigt kap, har redan använt min svarta nästan hela helgen :-)

    SvaraRadera