fredag 25 februari 2011

En komihågfredag!

I dag tog jag ut en sådan där semesterdag för att göra en massa viktigheter igen, jag ska berätta för er någon dag framöver när saker och ting förhoppningsvis faller på sin plats. Det har varit en bra Fredag, en sådan där som för alltid kommer att stanna kvar i minnet. Minusgraderna börjar sakta att försvinna, nästan så mycket att jag börjar att hoppas på en vår snart. Tänk, ibland är jag nästan lite rädd för att den inte kommer i år igen, utan att vintern har bitit sig fast för att stanna. Kan ni oxå känna så ibland?

Just nu ligger det en liten blond 4-årig kusin i sängen och sover tillsammans med en liten yvig Jack Russel och en väldigt fin man. Jag ska snart göra dem sällskap, ville bara passa på att önska er alla en fin helg och säga att jag är så glad för alla era kommenterar och era besök här på bloggen!

3 kommentarer:

  1. Det låter som en härlig dag! Jag kan också få för mig att det inte kommer bli vår igen....

    SvaraRadera
  2. Låter som en fin fredag :) Ja, visst är det läskigt att man blir så van vid vintern efter fyra kalla månader.. känns nästan abstrakt när man tittar på bilder med grönt på. Grönt! Men snart snart snart så. Hoppas du får en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Hanna - Visst är det otäck när det känns så, som att värmen och grönskan aldrig mer ska komma.

    Anna - Ja, tänk grönt och blommor, värme och ljus. Ååå så jag längtar :-)

    SvaraRadera