måndag 24 januari 2011

Kanske en drink innan maten?

Jag har börjat märka av vitsen med mellanmål nu när jag har börjat träna. Då finns det ju absolut inget som är så gott, nyttigt och går så snabbt att göra som smoothie. Aldrig att jag går efter något recept, utan jag slänger helt sonika i mixern vad vi har hemma. Lite banan, yoghurt, frysta bär, juice eller proviva, sedan kan annan färsk frukt åka med oxå.
Nä nu ska jag försöka gå och tvångssova lite inför mitt extremt planerade nattpass och sedan tänkte jag ge mig på den här laxrätten.

6 kommentarer:

  1. har du något tips på en billig mixer eller något så man skulle kunna smaska i sig en sådan? :)

    SvaraRadera
  2. Sara - Jag vet att de har på elgiganten från c:a 300:-. De är verkligen värda sitt pris, använder min dagligen.

    SvaraRadera