måndag 24 januari 2011

Ett litet paket en dag som denna!

Det har varit en märklig dag i dag eller rättare sagt så är tiden ur led. Jag var och tränade med en av mina arbetskompisar i kl.08.00 i morse. En väldigt bra start på dagen med andra ord. Sedan var min tanke att jag skulle ut och gå med Lemuren, ringa några viktiga telefonsamtal för att sedan äta lunch och bege mig till jobbet. Men när jag kommer till träningen, lite halvtrött för att frukosten ännu inte har börjat göra sin verkan och för att jag kanske gick upp lite för sent, så säger min arbetskompis till mig att "trodde inte att du ville träna så tidigt när du ska jobba natt". Eee neej det vill jag verkligen inte, men jag jobbar ju inte natt denna veckan! Men jodå, minsann, hon hade rätt. Så nu sitter jag här hemma och försöker att ställa om min kropp och mina tankar och funderar allvarligt på om jag kanske ska ta och införskaffa mig en kalender för 2011. Hohojaja, jag säger då det, jag har väl aldrig missat hur jag ska jobba tidigare.

Jag får glädja mig åt glada paket som kommer med posten i stället. Örhängen som godis vilka jag absolut inte kunde motstå och var tvungen att beställa hem härifrån.

Vem gillar inte marshmallows? I alla fall så gör jag det och kanske gör dessa mig lite sötare :-)

Macarons i öronen måste man ju bara ha, som små fluffiga moln och laktosfria är de garanterat. Ska definitivt få följa med till Paris nästa gång jag ska dit.

3 kommentarer:

  1. Vilka små sötsaker! och vilken hemtrevlig och mysig blogg du har!

    SvaraRadera
  2. Så söta! Jag ska definitivt göra mig ett par minisar och ha som smycken! Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  3. Rebecca - Ja, visst är de helt ljuvliga! Tack, kul att du gillar bloggen!

    Klinga - Kul att du blir inspirerade, lycka till med skapandet!

    SvaraRadera