söndag 6 februari 2011

Denna söndagens bloggtips


Hittade i veckan till en trevlig inredningsblogg som skrivs av en 31-årig Stockholmare. Gillar bloggen för dess generösa utbud av inspirerande inredningsbilder, jag är en riktig inredningsbildsknarkare så för mig är den rena paradiset. Kan sitta i timmar och surfa runt på olika inredningsbloggar, drömma mig bort och möblera om min egen lägenhet i tankarna. Kan varmt rekommendera emmas.blogg för er likasinnade som söker inredningsinspiration i massor.

6 kommentarer:

  1. Trogen besökare av Emmas blogg, den ger stilsäkra tips & vackra bilder. Ett måste på bloggrundan!

    Kram LISA

    SvaraRadera
  2. Ska kika där! Ha en fin ny vecka!

    SvaraRadera
  3. Då ska jag kika in där. Tack för tipset!!

    SvaraRadera
  4. Hennes blogg är ljuvlig och är lika dan som du, här möbleras det om ibland flera gånger om dan -i mitt sinne! :)

    Kyra på dig!

    SvaraRadera