onsdag 26 januari 2011

Att vara tacksam


Sitter och kikar igenom gamla bilder i datorn, för att sortera och drömma mig tillbaka lite. Ramlar som vanligt in på fotografier tagna på vårt bröllop och hjärtat börjar genast slå lite snabbare. Jag är så enormt tacksam över att jag har hittat en så fin man. Min musikaliska, blonda man med ett enormt hjärta och matematiskt tänkande. Som kan sitta en hel dag och komponera låtar och spela gitarr, som har ett enormt tålamod med barn och djur och framförallt med mig. Tacksam var ordet!

5 kommentarer:

  1. Jag känner samma tacksamhet för min underbara make.. =) <3

    SV: Kul att du gillade mitt kakfat! Skall försöka få ut ett par kakfat i min säljblogg så snart jag hinner med.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Det är himla fint det här med äkta makar!:)
    vilken ljuvlig klänning du har!

    SvaraRadera
  3. Sådan tacksamhet är skön att känna.
    En fin livskamrat, som står kvar när livet är brokigt - hur värt är inte det

    SvaraRadera
  4. tack så himlans mycket ! :D
    älskar dina marshmallows-örhängen !

    SvaraRadera
  5. Emmie - Å tack, jag älskar verkligen den där klänningen! Galet stor men helt underbar!

    Hundratretton - Det är verkligen värt allt!

    So we spaced up - Tack själv :-)

    SvaraRadera