fredag 5 augusti 2011

Fotvänligt

Har kikat på dessa skor från redfoot ett tag för att de ser sådär sköna och bekväma ut. Dessutom är de ju väldigt smarta då man lätt kan vika ihop dem, stoppa ner dem i väskan för att ha dem till hands när det kan behövas. Inte för att jag är någon partypingla direkt och springer runt på fester och uteställen på skyhöga klackar men jag är fasligt dålig på att gå i högklackat så när jag väl gör det så är det fantastiskt bra att ha ett par skor i handväskan när fötterna börjar säga ifrån. Tack vare malenami fick jag upp ögonen för deras sommarrea så nu är jag alltså ett par mimmipigg-skor rikare.

Ja det var dagens materiella kärlek det.

8 kommentarer:

  1. Vilka söta skor och vad smidigt att man kan vika ihop dem och förvara dem lätt i väskan. Jag är precis som du inte så van vid att gå i högklackat hela dagarna så det är ju smidigt att ha ett par skor att byta med då fötterna inte pallar längre. ;) Tack för tipset och njut av dina söta nya skor!

    Trevlig helg på dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Men vad fiffigt! Såna har jag inte sett men skulle gärna kolla in dem i en affär. Ska googla lite. Ska ju till Stockholm nästa vecka och då kanske jag hittar nåt sånt :)

    SvaraRadera
  3. först tänkte jag, åh vad smart, så slipper man ta med sig stora otympliga och släpa i påse och grejer!!
    men sen kom jag på, att man måste ju ändå göra av de andra skorna man har på sig någonstans, lite svårt att stoppa ner de högklackade tillbaks i handväskan...så då måste man ju ändå gå och kånka på ett par otympliga skor i en påse...

    SvaraRadera
  4. Wow, snygga OCH praktiska skor!

    SvaraRadera
  5. Men så smart! Riktigt söta är de dessutom.

    SvaraRadera
  6. De skorna tyckte jag om.

    Ha det gott

    SvaraRadera