tisdag 16 augusti 2011

Att bli kär i en blogg

Hittade en ny blogg i dag eller rättare sagt en ny förälskelse. För å vad jag gillar den här bloggen från allra första sekund, den faller mig precis i smaken. Den är lite som en dröm, vacker, skimrande och magisk. För jag menar det är ju nästan lite för bra att ha ett sådant här uterum i samma hus som detta sovrum och det på en gård med vacker trädgård och inspirerande omgivning. Underbart helt enkelt, lite sådär ser mina drömmars hus ut. Dessutom verkar bloggerskan ha många fina klänningar på lager, ja en massa härlig inspiration med andra ord.

9 kommentarer:

  1. Ja, jag håller med dig om allt :)) Hela hennes hus är som en skattkista :) Det är min kusins blogg. Om jag hade hälften av allt hon har hade jag varit ännu gladare ;))

    SvaraRadera
  2. Bloggtips är alltid trevligt. Ska genast kika in.

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt när man känner så, oavsett för vad!

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset, det måste jag genast göra.
    En sån där krona sneglade jag på sist jag snokade runt i butik. Den är så söt.
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Hejsan,
    kikar in i din fina blogg och tackar för tipset :)

    Ha det så gott
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  6. Den bloggen ska jag besöka, ska låta mig svepas iväg :-)

    Ha en fin lördag

    SvaraRadera