fredag 13 maj 2011

Krångel!

Tyvärr så har blogger krånglat hela dagen i dag, vilket har resulterat i att ett inlägg samt många kommentarer har förvunnit. Jag hoppas ju på att dessa kommer tillbaka, men helt säkert är jag absolut inte. Så jag ber er som är med i Jelly Belly-tävlingen att kolla så att era kommentarer finns kvar, annars får ni lämna nya. Jag vet ej vad detta fel beror på, men det verkar som att alla bloggeranvändare är drabbade. Skittråkigt helt enkelt! Så nu får jag minsann se till att fixa en egen blogg, såhär går det ju inte att ha det.

4 kommentarer:

  1. Ja MYCKET irriterande!!! Ursäkta min okunskap, men vad menar du med fixa egen blogg?.....Såg att någon skrev på en annan blogg att nu var namnet hennes....Vad ska man göra/välja för att slippa detta?

    SvaraRadera
  2. knepigt det här med försvunna kommentarer!! inläggen som försvann verkar ha kommit tillbaks hos mig, men inte kommentarerna. trist.

    SvaraRadera
  3. Ja, trist att det inte fungerar. Verkar som att lite kommer tillbaka allt eftersom. Jag har googlat lite igår och det var båt underhåll som gick fel...Men nu är vi tillbaka! tack och lov! Fick nåt abstinens! hahaha

    SvaraRadera
  4. Lyckliga Praliner - Jag är inte direkt någon expert jag heller :-) men jag köpte min egen domän och fixade även ett webbhotell där när jag bestämde mig för att börja blogga dvs www.mintekopp.se. Just nu ligger min blogger-blogg uppe på den adressen men min tanke är att så småningom skaffa även en egen blogg. Mannen min läser just nu webbprogrammering och han kommer att hjälpa mig med detta. Det är enligt mig det absolut bästa sättet då man har full kontroll och äganderätt över sin egen blogg. Lycka till!

    Emmie - Väldigt knepigt och ledsamt med försvunna kommentarer.

    Trillingnöten - Samma för mig, abstinens här oxå :-)

    SvaraRadera