lördag 28 maj 2011

Gårdagens äventyr

Årets sommarfest på jobbet tog oss i går till Ulvereds hjorthägn som ligger ett par mil utanför Halmstad. Där hade jag kunnat bosätta mig och bara sitta och titta på dessa otroligt söta, charmiga och helt bedårande djur. De är så söta så jag vet inte vad!

Där fick vi vandra omkring i deras gigantiska hägn och svara på frågor, skjuta pilar, ro båtar, skjuta lerduvor samt åka väldigt fort i snäva kurvor bakom en fyrhjuling så att leran stänkte i ansiktet på oss. Å herregud så roligt!! Dagen avrundades sedan med middag i restaurangen, uppträde, sång och dans. När jag vid halv-två-tiden sådär ramlade in genom dörren hemma så var jag på tok för uppspelt för att kunna gå och lägga mig. Nejdå. Istället satt jag uppe halva natten och sorterade kort och fnissade för mig själv över alla underbara fotominer på härliga arbetskamrater som nu kommer att sättas upp på jobbet som veckans bild. Jag har veckansbild-material så det räcker för ett helt år nu tror jag. Det om något måste vara bästa beviset för att man har haft en toppendag.




5 kommentarer:

  1. Hi hi Låter mycket kul och spännande :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt det låter! Förr hade vi ett hjorthägn precis där jag bodde, det var verkligen en upplevelse att komma in där och se djuren på så nära håll!

    SvaraRadera
  3. Vilken dag/kväll, det låter som om ni har haft det helt fantastiskt!

    SvaraRadera
  4. En toppendag så det heter duga det där. Härligt :)

    SvaraRadera