söndag 22 maj 2011

Att vara på väg igen


Är precis hemkommen från svärmor i skåne där jag tillbringade gårdagen med vin och god mat medan mannen min var på ytterligare en spelning, denna gång på ett bröllop. Svärmor och jag passade på att äta årets första nypotatis och bara njuta av en behaglig lördagkväll.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen för att förbereda mig för en helkväll på Wallmans i Köpenhamn. Jag och några teatervänner ska åka buss dit med ett teatergäng från Falkenberg. Det är branschföreställning i kväll, vilket betyder att det bara är teater och musikal-folk som ska dit. Tror att det kan bli ungefär hur roligt som helst!

9 kommentarer:

  1. Färskpotatis redan? Wow! Jag ser fram emot denna sommar då jag är hemma. Tidigare år har vi varit i NY och inte haft samma tid att äta färskpotatis. I år blir det jordgubbar och färskpotatis hela sommaren lång! ha en superfin dag och kväll i Köpenhamn!

    SvaraRadera
  2. Åh nypotatis! Det har jag inte käkat i år än. Vår potatis som vi satt får stå sig ett tag till innan det är dags för skörd, men sen så.... Mums!

    SvaraRadera
  3. Sv: Så kan det gå när man har lite för mycket fritid... ;)

    SvaraRadera
  4. Låter hur trevligt som helst. Och gott också, färskpotatis är inte att förakta.

    SvaraRadera
  5. Åh, så härligt med Wallmans i Köpnhamn! Det hade jag gärna gått på! :)

    SvaraRadera
  6. Det kommer säkert bli jätte roligt

    SvaraRadera
  7. Det låter som att det nog blev jättekul! :-)

    SvaraRadera