lördag 9 april 2011

Solkysst och äggad

Hittade dessa charmiga äggtvålar från Cath Kidstone hos Country style och var bara tvungen att slå till. Passar ju galet bra att ge bort i gåbort present i och runt påskdagarna, helt underbart att de dessutom anländer i en pastelig äggkartong med riktig sommarkänsla. Går ju bra att först hänga i påskriset och sedan ha till att dofta ljuvligt under lång tid framöver. Toppen när saker har fler än ett användningsområden, det är sådant jag gillar. Kanske luktar de lite väl mycket engelsk damparfym, men sådant kan jag stå ut med :-)

Nu ska jag slå mig ner på balkongen med en bra bok och samtidigt försöka bli lite solkysst. Vad hittar ni på en lördag som denna?

4 kommentarer:

  1. Vilka alldeles underbara! Åh!

    SvaraRadera
  2. Supersöta :) Solkysst skulle vara trevligt :)

    SvaraRadera
  3. Susanna & Rebecca - Ja visst är de, både söta och underbara :-)

    Trillingnöten - Ja solkysst längtar jag verkligen efter att bli!

    SvaraRadera