söndag 27 mars 2011

Söndagssysslan



Att ändra över till sommartid precis den helgen när jag jobbar Lördag-kväll och sedan Söndag-dag var väl ingen precis lysande idé. Sluta jobbet klockan 22.00 för att sedan börja igen kl.07.00 kan i normala fall vara jobbigt, att sedan dra bort en timme skön nattsömn mitt i detta är inte direkt toppen för knoppen om man säger så. Nu sitter jag i alla fall här i soffan och är kopiöst trött, det enda jag ska ägna kvällen åt är att göra precis ingenting. Så det så.

8 kommentarer:

  1. Din stackare! Njut av att bara göra ingenting resten av kvällen och sov gott i natt. ;)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du gillar den! Tack så mycket! :D

    SvaraRadera
  3. Det absolut bästa sättet att fördriva en kväll på!

    SvaraRadera
  4. Låter besvärligt, hoppas det rättar till sig. Själv sov jag urdåligt i natt och är trött så in i norden nu. :-/

    SvaraRadera
  5. Men åh, får man verkligen ha så kort tid mellan arbetspassen? Måste man inte få sin dygnsvila? Lilla hunden ser ut att ha det lugnt och skönt i alla fall :)

    SvaraRadera
  6. Vad är det för intressanta chips? :)

    SvaraRadera
  7. Käthe - Vet tyvärr inte vad de heter, svärmor hade med som till oss & när jag kom hem till jobbet var de redan upphällda i skål och allt :-) Goda vart de i varje fall.

    SvaraRadera