söndag 27 februari 2011

Sköna Söndag!

Ja, hörni, här har helgen minsann gått i lugnets tecken. Började dagen med en riktig långfrukost, ni vet en sådan där med ett stort fint surdegsbröd, smoothie, ägg, DN och några timmar vid frukostbordet med sällskap av mina två fina familjemedlemmar. Sedan en långpromenad vid stranden med Lemuren och en väldigt härlig vän som alltid får mig att skratta och det känns som en vitamininjektion varje gång jag har tillbringat några timmar i hennes sällskap. Nu är hon hemma här i vår stad i några veckor så det lär bli många promenader och mycket skratt. Nu sitter jag och mannen i soffan och har laddat datorn med Vännerskivor och popcornen poppar sig varma i mikron. Ja och så var det med den sköna Söndagen.

4 kommentarer:

  1. Vilken vacker orkidé! Och såna slappa söndagar är de absolut bästa.

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt med så mycket kalas i veckan - jag tror att det kommer att bli fantastiskt!

    SvaraRadera
  3. Vad skönt med en slappesöndag. Det är så det ska vara tycker jag.

    SvaraRadera