tisdag 1 februari 2011

Latdagen


I dag gör jag mest ingenting! Tar igen mig efter femdagarsjobb, ligger och tittar på Lemuren som lycklig ligger bredvid mig och tuggar på ett ben, läser bloggar och pillar mig i naveln. Jag behöver samla nya krafter för i helgen väntas det nämligen en massa trevligheter som jag verkligen ser fram emot. På Torsdag tar jag mannen med mig ner till Malmö för att bo på hotell, shoppa, äta gott och bara ha kvalitetstid tillsammans. Kanske blir det en sväng till Köpenhamn och det blir definitivt en sväng till Ilva, det kan man inte missa för allt i världen. Sedan på Lördag blir det 30-års galej, vilket med all säkerhet kommer att bli en mycket trevlig afton och tills dess ska jag vara pigg, pigg, pigg. Nu ska jag kravla mig upp ur soffan, värma mig lite Flygande Jacob och titta på några avsnitt Vänner. Åhh härliga lediga dag.

4 kommentarer:

  1. Åh, blir lite avundsjuk. Så skönt med en "pyjamasdag"

    SvaraRadera
  2. Att vara någons fru - Är det i Malmö du huserar? Spännande! Då har du kanske tips på någon trevlig restaurang?

    SvaraRadera