fredag 28 januari 2011

Humanity for all!

Jag har länge kikat på de otroligt snygga armbanden från Humanity for all. I början av december körde Campadre en oemotståndlig kampanj och då valde jag att slå till. Jag köpte ett armband till mig och ett i julklapp till min systers flickvän, vilket passade superbra då de lovade att leverera innan jul. Tyvärr krånglade det med lagersaldo på Campadre och det visade sig tillslut att de ej kunde leverera de varor jag beställt, konstigt att en så stor nätbutik inte har bättre system för sitt lagersaldo än så. Nu kör de dock en ny kampanj och jag har slagit till igen. Så har jag tur kan Joanna få sin utlovade julklapp och jag får ett efterlängtat armband att bära på min handled.

2 kommentarer:

  1. Ja, dom är jättefina. Jag har också ett. Ett tips bara, håll armbandet borta från tex vattenstänk vid diskning. Blir jättedassigt då.

    Glad helg!!

    SvaraRadera
  2. hundratretton - Tack för tipset, det ska jag tänka på!!

    SvaraRadera