måndag 30 maj 2011

Påfyllnad av garderoben

Vi var på kollektionsutförsäljningen (Cream och kaffe-kläder) i helgen igen, jag, mor min, systeryster, syster sambo Joanna och brors Maria. Tänk att det har gått tre månader sedan sist och det var minst lika hysteriskt denna gång. Alla springer in när dörrarna öppnas och sliter i galgarna som om det handlade om ens överlevnad, alltså den kvinnliga shoppinginstinkten är allt bra stark. Jag är inte bättre jag. Jag slet åt mig allt jag såg som var i min storlek och vandrade därifrån några timmar senare med en kasse full av grejer. Som den rosa klänningen ovan. Den var jag tvungen att inviga i går kväll och jag gillar de stora volangerna upptill. "The more the merrier" är ett bra motto helt enkelt.

6 kommentarer:

  1. Tjusig! Och jag gillar din hårfärg skarpt, härlig fyllighet i färgen!

    SvaraRadera
  2. Jättefin klänning!! En sån skulle man ha!

    SvaraRadera
  3. Haha, ja folk blir verkligen knäppa på rea! Själv håller jag mig borta från sånt såvidare det inte är tusenlappar att spara, som med elektronik. Klänningen var jättesnygg!

    SvaraRadera
  4. Anna - Tack! Det är min riktiga hårfärg som har kommit tillbaka. Hade nästan glömt bort vilken färg som är min naturliga :-)

    Trillingnöten - Tack! Japp, är ganska nöjd faktiskt ;-)

    Diana - Ja reor alltså, de tar ju inte direkt fram ens bästa sidor...

    SvaraRadera
  5. Men herre, vart har dom denna fantastiska utförsäljning? Jag skulle också gå bärsärk. Mycket fin klänning!

    SvaraRadera