lördag 23 april 2011

Glad påsk!


God morgon på er och Glad påsk! Själv är jag uppe med tuppen och förbereder mig för ännu en jobbdag denna påskhelg. Efter jobbets slut i em ska även jag ta och fira påsk genom att ta med mig mannen och svärmor ut till mina föräldrar där stora delar av familjen samlas för att äta gott och mest njuta av livet. I handen ska jag ta med mig äggkorgen i form av en höna till mina föräldrar, en alldeles utmärkt liten påskpresent till bönder med halva trädgården full med höns och hela huset fullt med ägg :-)

Må gott, njut av livet och jag hoppas att ni får en alldeles förträfflig påskafton.

5 kommentarer:

  1. Trots jobb låter det som en superhärlig påsk :) Och vilken trevlig present du tar med dig :) Glad påsk på dig!

    SvaraRadera
  2. Vad det lät trevligt speciellt det där med "halva trädgården full med höns och hela huset fullt med ägg". Ibland har vi också huset fullt med ägg :)

    SvaraRadera
  3. Uppe med tuppen, haha :) Låter riktigt härligt, glad påsk till dig med!!

    SvaraRadera