onsdag 2 februari 2011

En helt vanlig Onsdag

I dag är en sådan där mellandag, som passerar i väntan på andra dagar som jag med glädje ser fram emot. Det har varit en mycket bra mellandag, jag har varit ute på en halkig promenad med far min och alla hundarna och jag har tillbringat några timmar med att skratta ikapp med en fin vän över en stor tallrik gulaschsoppa. Så egentligen är det inte alls någon mellandag, utan det är en riktig, riktig fin dag att vara tacksam över. För visst är det så att allt för ofta flyter ens dagar bara på utan att man stannar upp och faktiskt är tacksam över saker som har hänt och människor som har korsat ens väg.

9 kommentarer:

  1. Visst är det lätt hänt att den dag bara går. Det gäller att ta tillvara på dem.

    SvaraRadera
  2. Dagarna försvinner tycker jag. Jag hinner inte med hälften av vad jag skulle vilja göra. Jag har en milslång lista med pyssel men det ska väl bli gjort någongång antar jag.

    Jag har gjort din utmaning nu!!!

    SvaraRadera
  3. Så underbart att du tar vara på dagen på bra sätt. Det sprider positiva tankar till andra, just nu till mig. Tack för det!

    SvaraRadera
  4. Tacksamhet är det bästa!:)
    blir himla glad av din leende bild!

    SvaraRadera
  5. Husfrun - Så sant så :-)

    Dorro - Så kul att du har tagit dig an utmaningen, då ska jag kika in hos dig för att läsa dina svar.

    Anonym - Å så glad jag blir! Varsågod!

    Emmie - Ja tacksamhet är verkligen något mkt bra. Å sä härligt att höra!

    SvaraRadera
  6. Sicken fin bild på dig, du ser lyckligt rosig ut. Själv känner jag mig vinterblek(fet) & hoppas på våren ska skina över mig snart. Fast, den är ett tag bort.

    KRAM LISA

    SvaraRadera
  7. Krutrut-Lisa - Å tack för det! Kan säga att vinterblek, det känner jag mig verkligen oxå. Tur att det finns roush (stavas det så:-)

    SvaraRadera