torsdag 30 december 2010

Guldsvans

Det bästa beslut jag och mannen någonsin har tagit var att skaffa vår älskade hund. Hon är alltid lika glad, pigg, nyfiken, social, busig och underbar. Vi funderade länge, länge på att skaffa hund, men då vi båda jobbar ganska mycket var det helt uteslutet att skaffa en liten valp, istället började vi söka efter vuxna hundar som av olika anledningar behövde nytt hem. Vi besökte några stycken innan vi fastnade för Whilma och hon fastnade för oss. Vi fick henne för ganska exakt två år sedan och jag är så glad för att hon hittade till oss. Här på bloggen går hon under namnet Lemuren & här kan ni se varför. Hon är bra på så många olika sätt, hon får mig och mannen att ta långa promenader varje dag, hon värmer mina kalla fötter på nätterna, hon älskar alla, är alltid lika glad när man kommer hem och hon får mig att skratta ofta, ofta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar