tisdag 2 augusti 2011

Ett bohuslänspotpurri

Sitter här i värmen och kikar igenom alla fotografier ifrån vår bohuslänstripp i helgen och det första som slår mig är att det ser ut som att vi har ätit oss igenom hela vår vistelse där (då de typ 50 första fotona är på just mat). Hmm jag har nog en förkärlek för att fotografera just maträtter, vilket i och för sig är ganska trevligt. Mellan alla fotografier på matorgier hittade jag några guldkorn på bryggor, båtar och fager svensk skärgård, jag bjuder på ett litet potpurri så ser ni vad jag menar.

5 kommentarer:

  1. Wow vilka bilder! Jag diggade de "konstnärliga" i mitten mest.
    En räka verkade ha rymt, kanske bäst att kolla så att den verkligen var död? :)

    SvaraRadera
  2. fina bilder, och åh vad sugen jag blev på räkor nu!!

    SvaraRadera
  3. En av de många godbitarna med västkusten är ju just alla skaldjur! Hur oemotståndigt som helst.

    SvaraRadera
  4. Du har så otroligt fina bilder :)
    Önskar en fin kväll

    SvaraRadera
  5. Hur fina bilder som helst! Jag gillar också att fota mat, och att äta den så naturligt blir det ju att det blir många bilder, haha!!

    SvaraRadera