måndag 1 augusti 2011

Måndagsnöje

I dag har jag och svärfarssambo gått lite bananas på reorna inne i stan och det när vi egentligen var på väg för att handla lunch åt våra hungrande män. Vi råkade ramla in i en av stans alla inredningsbutiker där de dessutom reade ut alla kläder till halva priset. Nilla och jag klappade, pillade och lyfte nog upp varenda lite pryl i butiken och funderade ut mycket bra platser i våra hem där de skulle kunna få husera.

Till slut hamnade vi i klädhörnan och drog med oss en hel hög in i provrummet, ojade oss över hur osmickrande det är att prova kläder i provrumsljus och fastnade till slut för samma sorts klänning av märket Melmelli. Dessutom hittade jag en fantastiskt fin glasgrej att ha växter i eller ljus, tja en sådandär bra att ha pryl som är smickrande för varje rum och som väcker starka habegär. Så lite senare under dagen inhandlade jag en lagom stor grön växt att stoppa ner i min nyinköpta kärlek och i morgon väntar upphängning i ett ännu lite för tomt hörn i köket.

7 kommentarer:

  1. Hihi klart man ska köpa lite nytt! Vad fin du är i din nya klänning :)
    Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Vad snygg Du var i klänningen! Nu när fina vädret kommer tillbaka, passar den ju precis.
    Ha en fantastisk tisdag!

    SvaraRadera
  3. Jättefin klänning, Melmelli är inte dumt. :-D
    Ha en fin fin dag i solen.
    kramar

    SvaraRadera
  4. Hej, vad roligt att ha hittat till dig. Kikade runt lite, vilka fina bilder du tar!
    Tack för fina ord hos mig!
    /hälsningar Victoria

    SvaraRadera
  5. Lyckliga Praliner - Ja visst är det, bästa nöjet och tack :-)

    Casa of Mia - Ja det gäller att passa på nu när reorna är så sagolikt bra.

    Milottan - Ja visst gör den och tack!

    Lingon - Första gången jag har stött på kläder från märket Melmelli, ska absolut hålla koll på det framöver. tack det samma! Kram

    Husfrun - Tack! Alltid lika kul med reor ;-)

    Victoria - Kul att du har hittat hit och tack. Gillar din blogg och kommer garanterat tillbaka igen, så trevligt med nya bekantskaper.

    SvaraRadera